הדמיית MRI לילדים – תקציר מאמר

תוכן עניינים

הדמיית MRI לילדים

תקציר מאמר הדמיית mri לילדים

פרופ’ חן הופמן אחראי על דימות הילדים באיגוד הנוירורדיולוגיה של אירופה, ה-ESNR. פרופ’ הופמן כתב יחד עם עוד שני איגודים הנחיות להדמיית ילדים ב-MRI. המאמר עוסק בהמלצות אירופאיות על שיטות עבודה בנוירורדיולוגיה ילדים במטרה ליצור מסמך קונצנזוס שיבטיח פרקטיקה בטוחה ומקצועית.

זהו התקציר המתורגם למאמר שהתפרסם ב-pubmed, מאגר מידע ביבליוגרפי העוסק בתחומי מדעי החיים, מדעי הרפואה והמקצועות הפרא-רפואיים:

״נוירורדיולוגיה ילדים היא תת התמחות ברדיולוגיה, עם מסלולים אפשריים להכשרה בתוך הדיסציפלינה מנוירורדיולוגיה או רדיולוגיה ילדים. תוכניות הכשרה פורמליות של נוירורדיולוגיה ילדים אינן זמינות ברוב מדינות אירופה. מטרתנו הייתה לבנות מסמך קונצנזוס אירופאי המספק המלצות לפרקטיקה בטוחה של נוירורדיולוגיה ילדים. אנו מדגישים במיוחד טכניקות הדמיה שצריכות להיות זמינות, תנאים ומתקנים אופטימליים במכון, דרישות צוות מומלצות, אינדיקציות ספציפיות ושינויי פרוטוקול עבור כל שיטת הדמיה המופעלת למחקרי נוירורדיולוגיה ילדים. המסמך הנוכחי משמש כהנחיה להגדרה וארגון מיטביים לביצוע הליכי אבחון והתערבות של נוירורדיולוגיה ילדים. פעילויות קליניות צריכות להתבצע תמיד בהסכמה מלאה להוראות ותקנות לאומיות. השכלה מתמשכת של כל הצדדים המעורבים היא תנאי הכרחי לשימור נוירורדיולוגיה ילדים ברמה גבוהה.״

למאמר באנגלית 

פרופ' חן הופמן, נוירורדיולוג בכיר
פרופ' חן הופמן, נוירורדיולוג בכיר

מנהל היחידה לנוירורדיולוגיה ואחראי על הדמיית מוח בילדים ועוברים בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. מדריך ומרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב.
זקוקים לייעוץ, חוות דעת או פענוח מהיר של MRI או CT? צרו קשר.

צרו קשר
לפרטים ושאלות נוספות: