האני מאמין של ד"ר הופמן

תוכן עניינים

ד"ר חן הופמן הינו רדיולוג מומחה המועסק ביחידה הנוירורדולוגית במרכז הרפואי תל השומר (הידוע גם כמרכז הרפואי שיבא) ואשר מציע בנוסף גם פענוח באופן פרטי של בדיקות MRI ו-CT – פענוח מהיר במיוחד ומדויק לחלוטין אשר במקרים מסוימים עשוי להציל חיים פשוטו כמשמעו.

הכשרה מקיפה, ניסיון נרחב

ד"ר הופמן הוא בוגר הפקולטה היוקרתית לרפואה של האוניברסיטה העברית. לאחר מכן התמחה במחלקת הדימות של המרכז הרפואי ע"ש שיבא, שגם היא נחשבת לאחת המתקדמות בארץ, וכן עבר תת התמחויות מעשירות באירופה ובארה"ב. בין השאר מדובר בתת ההתמחות בנוירורדיולוגיה ובנוירורדיולוגיה ילדים באוניברסיטת סן פרנסיסקו, אחת הטובות בתחום זה. את הניסיון הנרחב שלו צבר חן הופמן הן כרופא קרבי במשך 4 שנים והן בשנים הרבות בהן הוא מועסק כרופא מומחה ביחידת הנוירורדיולוגיה בתל השומר. בפרט הוא מרכז את תחום הדמיית העובר (MRI היא הבדיקה המומלצת כשרוצים לאבחן התפתחות עובר ותקינות היריון) ואת ההדמיה הנוירופדיאטרית (נוירולוגיה הקשורה להתפתחות ילדים ושיקומם).

חשיבותו של הפענוח

הן מכשיר ה-MRI והן מכשיר ה-CT מהווים דוגמה נהדרת לתרומה העצומה של ההתפתחות הטכנולוגית לאיכות חיינו והבטחת בריאותנו, ומי שפיתחו את שיטות הבדיקה מצילות החיים הנ"ל – סר פיטר מנספילד ופול לוטרבור אשר על ה-MRI וסר גודרפי ניובולד האונספילד ועמיתו אלן קורמק שלזכותם נזקף ה-CT – זכו בפרסי נובל. אבל גם המכשירים המשוכללים ביותר בעולם לא יועילו לנו ללא פענוח איכותי במיוחד של ממצאיהם, ובפרט כך הדבר כשמדובר בתמונות שמפיקים ה-CT וה-MRI. בהתאם ה"אני מאמין" של ד"ר הופמן דוגל בקידום מעמדם של הרדיולוגים והבלטת תפקידם המרכזי במערך הדימות והרפואה בכלל, בהכשרה מקצועית מקיפה של כל רדיולוג ובהבטחת תנאי עבודה אופטימליים. על-מנת לממש את החזון שלו, פונה ד"ר הופמן גם לציבור הרחב כדי לעורר את מודעותו לחשיבות הפענוח (ולא רק למכון בו מתבצעות הבדיקות) וכדי להבהיר לכל מי שעומד לעבור CT או MRI כי המפתח לטיפול אופטימלי בעקבות הבדיקה הוא פענוח ללא רבב בידי איש מקצוע מהשורה הראשונה.  

פרופ' חן הופמן, נוירורדיולוג בכיר
פרופ' חן הופמן, נוירורדיולוג בכיר

מנהל היחידה לנוירורדיולוגיה ואחראי על הדמיית מוח בילדים ועוברים בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. מדריך ומרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב
זקוקים לבדיקה, ייעוץ או פענוח מהיר של MRI או CT? צרו קשר.

צרו קשר
לפרטים ושאלות נוספות: