הצרת היקפים בעזרת גלי הלם

תוכן עניינים

כל אחת רוצה היקפים אשר מתאימים למבנה גופה. דיאטות, פעילות גופנית וכ'ו לא תמיד עוזרים להגיע להיקפים שאנו חפצים בהם. על מנת לצמצם את ההיקפים ניתן להשתמש בטכנולוגיה חדשנית של הצרת היקפים בעזרת גלי חום ולהגיע לתוצאות טובות יותר. הצרת היקפים בעזרת גלי חום עוזרת להוריד את שכבות השומן המיותרות ללא צורך בניתוחים כואבים או כדורים.

מהם גלי הלם?

גלי הלם הם טכנולוגיה אשר מבוססת על מכשור מתקדם לריסוק אבני כליה. טכנולוגיה זאת מתאימה לבעיות אורטופדיות שונות וכן בעיות כאב.  גלי ההלם חודרים לשכבת השומן בעור מחממים את האזור עד שהם נכנסים לשכבה התת עורית וכך עוזרים להמיס את השומן ע"י התכווצות תאי השומן. הם ממריצים את מחזור הדם, מסלקים רעלים שונים בגוף ועוזרים להצר את ההיקפים בין 1-3 ס"מ. הרעלים מתנקזים ברקמות ובתאי השומן המסולקים בגוף. וע"י טיפול זה נוצר האמת ייצור הקולגן ברקמות הנסתרות בגוף.

איך עובד טיפול בגלי הלם?

הטיפול להצרת היקפים מתבצע באמצעות גלי הלם חשמליים, הגלים גורמים לויברציות בתאי השומן ולפירוקם המלא. כך שלאחר פירוק תאי השומן, אנו מקבלים הצרת היקפים. הגירוי המאסיבי והאינטנסיבי באזור הירכיים והבטן עוזר להגברת קצב מחזור זרימת הדם ומסייע בפעילות הלימפטית של פירוק תאי השומן והוצאתם מהגוף בדרך טבעית ללא ניתוח, דיאטות או כדורים למיניהם.

למי מתאים הטיפול בגלי הלם?

טיפול הצרת היקפים מתאים לכל אדם בריא אשר היקף הירכיים גדול ממה שצריך להיות. לאנשים שמאסו בכל סוגי הדיאטות, אנשים שלקחו כדורים ולא עזרו להם, וכן אנשים שעברו ניתוחים שלא פתרו את בעיית השומן, וכן אנשים שעושים ספורט אך הוא לא עוזר להם להוריד בהיקפים. כמה טיפולים של פעם בשבוע עם גלי הלם עוזרים להמיס את השומן העיקש ופותרים את בעיית השומן. כך שאתן מקבלות גוף חטוב ומורידים בהיקף הירכיים שלכם.

מהי השפעת המכשיר עלינו?

גלי ההלם מאלצים את הגוף לייצר תאי רקמה חדשים וכך למעשה המכשיר מחדיר את גלי ההלם לאזור הירכיים שלנו. החדרה זאת גומרת למיקרו טראומה לרקמה מה שמפעיל את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף שלנו. וכך למעשה הרקמה הפגועה מוחלפת בסיבים חדשים  חזקים וגמישים יותר.

האם הטיפול בגלי הלם בטוח?

הטיפול בגלי הלם הוא טיפול בטוח ללא תופעות לוואי, מיליוני אנשים בעיקר באירופה ובמדינות דוברי גרמנית משתמשים בטכנולוגיה זאת כבר 25 שנה.

 

פרופ' חן הופמן, נוירורדיולוג בכיר
פרופ' חן הופמן, נוירורדיולוג בכיר

מנהל היחידה לנוירורדיולוגיה ואחראי על הדמיית מוח בילדים ועוברים בבית החולים ספרא לילדים במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. מדריך ומרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב
זקוקים לבדיקה, ייעוץ או פענוח מהיר של MRI או CT? צרו קשר.

צרו קשר
לפרטים ושאלות נוספות: